tisdag 24 juni 2008

Så fint kanintyg!

Jo, jag vet, inköpsstopp...tyghörnan svämmar över, men detta tyg kunde jag inte motstå! Var på Åhléns idag för att inhandla akrylatväv till ett förkläde jag lovat min pappa att göra. Vad ser jag i tyghyllan om inte ett alldeles underbart sött kanintyg! Rött med vita små urgulliga kaniner. Jag hejdade mig visserligen och köpte bara 1,5 m...vet ej om jag kommer ångra mig men det är ju så fullt i tyghörnan! Dessutom har jag beställt elefanttyg från Jofotex för det kunde jag heller inte bara missa! Tur att det inte kommer förrän i slutet av juli...

Hittade lite annat smått och gott också. Nu är det ju rea överallt så nu kan man fynda det mesta. Apropå fynd så lyckades med att fixa mitt första riktiga fynd på Tradera häromdagen: Boken Vi syr åt småbarnen för ynka 6 kr!! Komplett! Men det var väl min tur att få fynda riktigt ordentligt. Nu längtar jag bara efter att den ska dimpa ned i brevlådan innan semestern.

Ska försöka lägga in lite bilder ikväll, både plagg och det härliga kanintyget.

Inga kommentarer: