söndag 25 maj 2008

Bilder!






Nu har jag äntligen fått kameran att fungera med den dator jag känner mig mest hemma på. Så nu kommer det ett antal bilder igen. Den blå stretchfrottéklänningen till T provade jag att muddkanta men det blev halvbra. Den duger, men jag skulle aldrig sälja något i det skicket. Nu är det ju bara min tjejja som ska ha den...och så tröttnade jag lite på den.

Insåg när jag surfade runt att min solhatt jag ritade är väldigt lik en annans, minns ej vems just nu, kanske hade jag sett den någonstans tidigare och det var därför?(jag har dock för mig att jag sett något barn som hade en liknande så jag ritade liksom ur minnet...men, men. Såg att hon satt knappar bak så det lånade jag medvetet iallafall, för det var snyggt. Det hade jag inte på min först.

Nu ska jag lägga in bilder.

Inga kommentarer: