tisdag 2 juni 2009

Jag vann!

Nä men! Jag vann Nea nobelles tunika!!
Det är en stressigt på jobbet just nu (är alltid det så här års..) så jag blev verkligen jätteglad! Förgyllde hela min dag!
Nu måste jag bara bestämma vilken färg jag vill ha....mm men det är ju ett trevligt "problem"!

Funderade ett tag på om jag skulle ta ett foto på vad jag syr på för tillfället, men när jag såg att jag vunnit så kände jag att det måste jag ju säga! Och då hann jag inte ta ett kort på mitt "projekt"...kanske är det ett ufo snart? För puh! Vad många moment det är....

Nä, nu ska jag surfa in och välja färg på tunikan!

5 kommentarer:

LillaBarn sa...

Grattis, vad kul. Jag vinner bara när det är vinst varje gång. Eller när det är tävling om vems barn är mest förkylda.
Härligt med semester....

Äppel Päppel sa...

Åh, grattis! Vad roligt! Den ser så himla fin ut! Vill också vinna... :)

Anonym sa...

Grattis! Lyllos dig, den var jättefin! Så mycket fint du syr! Jag kommer säkert tillbaka! Tack för inspiration, och njut av din fina tunika!

LillaBarn sa...

Jorå, det mutas för fulla muggar. Sonen har gett upp, han är inte lika envis som sin syster. Hon blånekar. Men nu har vi varit lite smarta. Vi blandar i medicinen i en äppelmosliknande gegga som hon bara älskar och inte får äta annars för det är mer socker än äpple i den. Visst smakar det lite konstigt, men får man nu äta äppelmoset så äter man huruvida det smakar konstigt eller inte...

LillaBarn sa...

Jag har också funderat på det här med dagisväskan, den är snygg men den var inte så jättefunktionell eftersom den inte gick att ha på axeln när den var propfull, och den går ju inte att hänga på vagnen heller så det blir ju till att knöla ner den under vagnen. Och då kan jag ju lika gärna ha en plastkasse ju... Längre band vore nog bra iaf, så det ska jag prova.

Svärmor och svärfar ska ta hand om barnen ett par dar, och mig också förhoppningsvis. Mannen skulle hellre äta rå känguru än stanna hemma med oss konvalecenter (eller vad det nu heter...) i en hel vecka!
Nu ska jag gå och trycka i mig så mycket choklad jag bara kan, det är näst sista dagen innan operationen... Då får man passa på att äta så mycket man kan!