tisdag 30 december 2008

Snart är det nytt år!

Längtar efter den nya datorn. Kanske blir det lättare att lägga in bilder då, iallafall ska det nog inte ta så in i norden lång tid! Just nu fotograferas alstren så får jag lägga in bilderna senare. Igår blev R´s tröja klar, ett litet ufo som legat länge och väntat, och även en present till kusin E blev klar: en kjol. Kjolen bråkade lite med mig men det löste sig.

Tröjan blev jag helnöjd med. Precis som jag ville ha den, enkel och skön i campantrikå. Till tröjan ska det bli ett par manchesterbyxor, mönster från ottobre, R har själv valt färg på både manchester och campan. Dessa har jag inte hunnit klippa till ännu dock.

Tänk dock vad härligt det är när alla maskiner jobbar precis som de ska, cover pro:n surrar mysigt och sömmen blir perfekt! Ahh!

Imorgon är det ju nyårsafton så då lär jag väl inte hinna sy direkt? Kanske innan vi åker till brorsan? Vi får väl se. Annars får man väl lov att önska Gott Nytt År!, lite i förskott.

Inga kommentarer: